Saturday 18 May 2013

မိနဲ ့ ဖနဲ ့ ေမာင္နဲ ့နွမ နဲ ့ အတူမေနရတဲ့ အခါ မိသားစုဟာ အလြမ္းဇာတ္ျဖစ္လာ

  မိနဲ ့ ဖနဲ ့ ေမာင္နဲ ့နွမ နဲ ့ အတူမေနရတဲ့ အခါ  မိသားစုဟာ အလြမ္းဇာတ္ျဖစ္လာ                                                                                                                                   
     (၁)

ေမာင္ေလးလား
အေဖက အေရးၾကီးလုိ ့တဲ့  ဖုန္းဆက္ပါဦးတဲ့
အခု..နုိင္ငံျခားကဒ္ ထည့္ထားတာ
ေအး..ေအး...အခုပဲဆက္လုိက္မယ္၊ ဖုန္းခ်လုိက္ ဖုန္းခ်လုိက္..အမ ။


   (၂)

တူ.....တူ.......တူ.............၊
ဟယ္လုိ..
ဟယ္လုိ..ဟုတ္..အေဖလား..ကြ်န္ေတာ္ပါ..ဟုတ္
ေအးကြ..လူေလး..၊ မင္းအသံက အက္အက္ၾကီး ျဖစ္ေနပါလား
အခုမွ အိပ္ယာထတာအေဖ ..အဲဒါေၾကာင့္
(မုိးက ဖြဲဖြဲေလးက်ေန..ညေန)
ေအး..မင္းညီမေလး..အခု ျပန္ေခၚမလုိ ့၊ သူကလည္း ျပန္လာခ်င္ျပီတဲ့
(ကြ်န္ေတာ့္ ညီမေလးက နယ္စပ္ျမဳိ ့တစ္ျမဳိ ့ မွာ အိမ္ေဖာ္)
ဗ်ာ..ေအာ္..ေကာင္းတာေပါ့အေဖ ၊ ျပန္ေခၚလုိက္ေလ
ျပန္ေခၚတာကဟုတ္တယ္ကြ၊ သူ ့အတြက္ ၾကဳိယူထားတဲ့ ပုိက္ဆံ
ဟာ..
(အာေမဋိတ္သံ)
ဟုိတစ္ခါ ကြ်န္ေတာ္ပုိ ့ေပးတာ၊ အဲဒါ ညီမေလး ျပန္ေခၚဖုိ ့ေလ အေဖ
(အေဖ့ဘက္မွ အသံ  ခဏတိတ္သြား)
အဲ..အဲဒီ ပုိက္ဆံက ယာကြက္ျပန္ေရြးလုိက္ရလုိ ့
အေဖရယ္..ညီမေလးျပန္ေခၚဖုိ ့ထက္
ယာကြက္ျပန္ေရြးဖုိ ့က အေရးၾကီးလုိ ့လား
လူကုိ အဲဒီလုိ ၾကဳိေငြယူျပီးထားတာ မေကာင္းဘူး အေဖ
ကြ်န္ေတာ္ တကယ္စိတ္မေကာင္းဘူး
ေအးပါကြာ ၊ မင္းအစဥ္မေျပလည္း မပုိ ့ပါနဲ ့
အာ..အေဖ..၊ ကြ်န္ေတာ္ အစဥ္ေျပေအာင္လုပ္တာက လြယ္ပါတယ္
အဆင္ေျပခ်င္ရင္ ကြ်န္ေတာ္ ဒီမွာ ဆက္ေနလုိက္ရုံပဲ
ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္နွစ္လျပီးရင္ ျပန္လာေတာ့မလုိ ့အေဖ ၊ အခုေတာ့..
ေအာ္..ေအး ၊ ျပန္ခဲ့ေလကြာ.. မင္းအေမနဲ ့စကားေျပာဦးမလား
ရတယ္အေဖ ၊ အေဖနဲ ့ပဲ ဆက္ေျပာမယ္
(ကြ်န္ေတာ္ ျငင္းလုိက္ေတာ့ အေဖ့အနားမွာ ရွိေနတဲ့ အေမစိတ္မေကာင္းျဖစ္မွာ ေတြးမိ)
အေဖရယ္..
ညီမေလးကုိ အဲဒီလုိထားတာ ကြ်န္ေတာ္ တကယ္စိတ္မေကာင္းဘူး
အေဖလည္း မထားခ်င္ပါဘူး၊ သူက ေပ်ာ္တယ္ ဆုိလုိ ့
အခုမွ မေပ်ာ္ေတာ့ဘူး ျဖစ္သြားတာ
အေဖ..အေဖ ကြ်န္ေတာ္ ေျပာမယ္..၊ ေနာ္
ေပ်ာ္တာ မေပ်ာ္တာထက္.. အေဖ
ၾကဳိေငြယူထားတာပဲ
ညီမေလးျပန္ေခၚမယ္ဆုိၿပီး ပုိ ့ေပးထားတဲ့ ပုိက္ဆံ
အဲဒါပါ..အဲဒါ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္တာ
ေအာ္...ေအး..အဲဒါ ထားလုိက္ပါကြာ ၊ မင္းမလည္ရင္ မပုိ ့ပါနဲ ့
ေဟာ..အေဖက လုပ္ၿပီ
လည္တာမလည္တာက ကြ်န္ေတာ္ ဒီမွာ ဆက္ေန၊ မေန အေပၚမွာ မူတည္တယ္အေဖ
အခု..ပါမစ္ကလည္းမရ ၊ ဆက္ေနရင္လည္း အဖမ္းအဆီးေတြကမ်ား...
မင္း...လူေလး...မင္း..စာအုပ္ျပန္လုပ္ထားတယ္ဆုိ
ဟုတ္တယ္ အေဖ၊ စာအုပ္ျပန္လုပ္ထားတယ္
ဒါေပမဲ့ ..၊ သူေဌးက ေငြေတြ ျဖတ္ထားျပီး စာအုပ္လက္ထဲမေရာက္ေသးဘူး
လိမ္တာလုိလုိ ၊ သံရုံးကပဲ ပါမစ္ ခ်မေပးတာလုိလုိ ျဖစ္ေနတယ္
ဒါဆုိ..၊ မင္း..လူေလး..အေပၚလမ္းကေရာ ျပန္လာလုိ ့ရပါ့မလား
အဲဒါ..အဲဒါ  မေသခ်ာဘူး အေဖ
ျပန္လာမယ္ဆုိရင္ေတာ့ ဘယ္ကျဖစ္ျဖစ္ ျပန္လာရမွာပဲ
ေအာက္လမ္းက အေသအေပ်ာက္မ်ားတယ္ဆုိ ၊ ဟုတ္လား
အဲဒါ ကံတရားပဲ အေဖ ၊အဲဒါ ကံတရားပဲ
မင္း.. ၊ ျပန္လာခဲ့ပါကြာ၊ ဆက္ေနရင္လည္း အႏၱရာယ္ ျဖစ္မွာ စုိးတယ္
အႏၱရာယ္ေတာ့  အႏၱရာယ္ ေပါ့ အေဖ
အႏၱရာယ္နဲ ့ ေနလာခဲ့တာပဲ သုံးနွစ္ေက်ာ္ေနျပီ မဟုတ္လား
ျပန္ခဲ့ပါ လူေလးရာ....
(ကြ်န္ေတာ့္ မ်က္လုံးမ်ားက မဆီမဆုိင္ မုိးေပါက္ေတြကုိ လက္နဲ ့ထုိးခံမိ)
အဲ..ေအး..အဲဒါဆုိ ဖုန္းခ်လုိက္မယ္ေနာ္ လူေလး
ေနဦးအေဖ.. ေနပါဦး ၊ ကြ်န္ေတာ္ေျပာဦးမယ္
အေဖ ေျပာတဲ့ပုိက္ဆံ ပုိ ့ေပးပါ့မယ္
ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ အခ်ိန္ေတာ့ ေပးပါ အေဖ
(အေဖ့ဘက္က အင္းမလုပ္ အဲမလုပ္၊ တိတ္ဆိတ္ျငိမ္သက္သြား)
မင္းညီမေလးဆီ ဖုန္းဆက္ၾကည့္ေသးလား
(အေဖ စကားလမ္းေၾကာင္းေျပာင္းသြား)
ဆက္လုိ ့မရဘူး  အေဖ
ဖုန္းဆက္လုိက္တုိင္း ..မရွိဘူး  .. မသိဘူး..ပဲ ေျပာတယ္
ေအးကြာ..၊ အေဖလည္း မထားခ်င္ပါဘူး ..ဒါေပမဲ့
ဟုတ္..ဟုတ္တယ္ အေဖ ၊ မထားနဲ ့
ျပန္ေခၚလုိက္ေနာ္ အေဖ..ကြ်န္ေတာ္
ကြ်န္ေတာ္ အေဖေျပာတဲ့ ပုိက္ဆံ ျပည့္ရင္ ပုိ ့ေပးလုိက္ပါ့မယ္
ေၾသာ္...ေအး.. အဲဒါဆုိ  ..မင္း
မင္း ျပန္လာမဲ့ ရက္က
ဟုတ္..ဟုတ္ အေဖ.. ကြ်န္ေတာ္
ကြ်န္ေတာ္ ျပန္လာမဲ့ ရက္က..အင္း..အဲ
ကြ်န္ေတာ္ ျပန္လာမွာပါ
ကြ်န္ေတာ္ ျပန္လာမွာပါ
ေလာကဓံနဲ ့အဆင္ေျပတဲ့ အခါ
ကြ်န္ေတာ္ အျပီးျပန္လာမွာပါ..အေဖ
ဒါပဲေနာ္..အေဖ
အားလုံး က်န္းမာ ၾကပါေစ  ။   ။


                                                 လူခါး                                                                     

No comments: