Saturday 31 December 2011

''ေၿပရာေၿပေၾကာင္း''

 
ကၽြန္ေတာ့္ဘဝကို  မလွမပနဲ ့
ခ်ၿပရမွာ  အားနာတယ္....
ေႏြညေတြရဲ  ့အေၾကာင္း
ၿပီးေတာ့....
မ်က္ရည္ေတြ  ေၿမခ,ေနတဲ့အေၾကာင္း...။
ကြာလာလမ္ပူရယ္  ကၽြန္ေတာ္ရယ္
တစ္ႏွစ္မွ  တစ္ခါပဲဆံုတယ္...
သူကဘီလူးဆိုင္းေတြတီးၿပီး  က,တယ္...
ကၽြန္ေတာ္က  ကဗ်ာေတြထုတ္ထုတ္ၿပီး  ၿပတယ္...။
သြားဟယ္လာဟယ္နဲ ့  ဘဝအေမာေတြကို
ကၽြန္ေတာ္ေလ...
မ်က္လုံးေတြနဲ ့ သယ္သယ္လာမိတယ္...။
ၾကီးႏိုင္ငယ္ညွင္း  မဟုတ္ရပါပဲနဲ ့
ကိုယ့္ေသတြင္း  ကိုယ္တူးေနတဲ့
ဦးခ်ဳိလွလွနဲ ့  သမင္မေလးရယ္...
သနပ္ခါးပါးကြက္က်ားနဲ ့...
ကြမ္းယာကြမ္းယာ  ဆိုတဲ့ေကာင္ေလးရယ္..
ကၽြန္ေတာ္....မ်ဳိးခ်စ္စိတ္ တစ္က်ပ္ဖိုးဝယ္တယ္...။
ေႏြေခါင္ေခါင္  မာယာၿမိဳင္ထဲမွာ
ေတာကအရႈပ္ၾကီး  ရႈပ္ခဲ့တယ္...
အိမ္အၿပန္လမ္းမွာေတာ့
ထင္းေကာင္းတစ္ေခ်ာင္းေလာက္ေတာင္
ထမ္းမၿပန္ႏိုင္ခဲ့ဘူး...။
တစ္ခ်ိဳ  ့က  အရူးကြက္ေတြနင္းလို ့...
တစ္ခ်ဳိ  ့က  မထူးဇာတ္ေတြခင္းလို ့
အဲဒီေန ့က...ကၽြန္ေတာ္...
ဦးသုမဂၤလကို  ဝင္ဖူး,ခဲ့ေသးတယ္...။
ဟိန္းလတ္....လို
 ေမာင္စိန္ဝင္း(ပုတီးကုန္း)...လို
ၿပီးေတာ့....
ခင္ခင္ထူး လိုေပါ့
ကၽြန္ေတာ္လည္း  တစ္ေန ့
မေလးရွားမွာ...
ေရႊစစ္စစ္  လာတူးဦးမယ္...။

                                                    လူခါး

No comments: