Monday 29 August 2016

စိတ္ခတ္ေက်ာက္ (သုိ ့မဟုတ္) ကြာလာလမ္ပူမွာ ရြာေနတဲ ့မုိး



       
                          ၁

တစ္ခါက ကြ်န္ေတာ္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ေရးဖူးခဲ့ပါသည္။ထုိကဗ်ာစာ
သားမ်ားထဲတြင္ ကြ်န္ဆုိေသာ စကားလုံးပါသည္။ ထုိကဗ်ာကုိ
ဖတ္ၾကသူမ်ားထဲမွ အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္က ကဗ်ာထဲတြင္သုံး
ေသာ ကြ်န္ဆုိေသာစကားလုံးအားမသုံးရန္ နွင့္  နုိင္ငံျခားေရာက္ေန
သူမ်ားမွာ ကုိယ့္လုပ္အားနွင့္ကုိယ့္လုပ္အားခကုိ လဲလွယ္ယူေနၾကသူ
မ်ားျဖစ္သျဖင့္ ကြ်န္ ဟု မေခၚထုိက္ေၾကာင္း တုိ ့ပါဝင္ေလသည္။
  သူက သူ ့ေျပာေရးဆုိခြင့္ကုိ အျပည့္အဝ အသုံးခ်သြားသကဲ ့သုိ ့
ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ကြ်န္ေတာ့္ဖန္တီးခြင့္ကုိ အျပည့္အဝ စိတ္ၾကဳိက္
ဖန္တီးခြင့္ရွိသျဖင့္ မျပင္ေပးမိခဲ့ပါ။ သူေျပာစကားတုိ ့အားလည္း
မကန္ ့ကြက္ခဲ့ပါေပ။
   အမွန္တကယ္ ဝန္ခံရလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္လည္း ကြ်န္ဆုိေသာ ေဝါ
ဟာရကုိ မုန္းပါသည္။ အင္မတန္မုန္းပါသည္။ သုိ ့ေသာ္။ ကြ်န္ ဆုိ
ေသာ စကားကုိ မသုံးရုံျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္တုိ ့သည္ ကြ်န္အျဖစ္က လြတ္
ေျမာက္သြားလိမ့္မည္မဟုတ္ေပ။  ကြ်န္ဆုိေသာ စကားလုံးကုိ
မေရးလည္း ကြ်န္ေတာ္တုိ့ကုိယ္တုိင္က ကြ်န္ ျဖစ္ေနခဲ့ၾကသည္ေလ။
ကြ်န္
ကြ်န္
ကြ်န္ေတာ္ ေျပာခ်င္ေသာ ကြ်န္။
မွန္ပါသည္။ ဤမွ် စကားဦးသန္းေနရျခင္းမွာ ကြ်န္ အေၾကာင္းကုိ
ကြ်န္ေတာ္ ေျပာလုိ၍ပဲ ျဖစ္ပါသည္။ တိတိပပေျပာဆုိရလွ်င္ နုိင္ငံ
ျခားမွာေနျပီး ကုိယ့္လုပ္အားနွင့္ကုိပဲ ထုိက္တန္စြာရပ္တည္ရွင္
သန္ေနထုိင္ေနပါေသာ္လည္း ကြ်န္တစ္ေယာက္လုိ ရွင္သန္ေနရေသာ ဘဝထဲသုိ ့အဖက္ဖက္က ဝင္လာေသာ ျမားခ်က္မ်ားအေၾကာင္း။ ျပည္ပေရာက္တုိ ့ရဲ  ့ က်ရႈံးခန္းမ်ား အေၾကာင္း။

                                   ၂

သူ ့ကုိ ကြ်န္ေတာ္ ပန္းဆုိးတန္း၌ ျပဳလုပ္သည့္စာအုပ္မိတ္ဆက္ပြဲ
တြင္မွ စတင္ျမင္ဖူးသိကြ်မ္းခဲ ့ျခင္းျဖစ္၏။ ကဗ်ာစာအုပ္ထဲတြင္
ေရးသားျကေသာ ကဗ်ာဆရာမ်ားကလည္း ကဗ်ာရြတ္ၾကသလုိ အျခားတက္ေရာက္လာသည့္ ကဗ်ာဆရာ ဆရာမမ်ားကလည္း 
ကဗ်ာရြတ္ၾကသည္။ 

ထုိပြဲတြင္ သူလည္း ကဗ်ာရြတ္သည္။ သူရြတ္ေသာ ကဗ်ာမွာ မိတ္
ဆက္သည့္စာအုပ္ထဲ၌ ပါသည့္ သူေရးေသာ မိသားစု ဆုိသည့္ ကဗ်ာ
ျဖစ္သည္။ စာအုပ္ အမည္က ေခတ္ျပဳိင္ # 7 ။

သူသည္ အမ်ားသူငါကဲ ့သုိ ့ မုိက္မသုံး။ ကြ်န္ေတာ့္အသံက နည္းနည္း
က်ယ္တယ္ ဟု ဆုိကာ မုိက္လြတ္ရြတ္သည္။ သူ ့ကဗ်ာရြတ္ဟန္က
အေတာ္ အျမင္ကပ္စရာေကာင္းပါသည္။ ကဗ်ာဆုိတာကုိ အသံေန
အသံထားျဖင့္ ညင္ညင္သာသာ သုိ ့မဟုတ္ အကြန့္အတြန္ ့မ်ားျဖင့္
ရြတ္သည္ကိုသာ ကြ်န္ေတာ္ မ်ားစြာျကုံေတြ ခဲ့ဖူးပါသည္။ သုိ ့
ေသာ္ သူ ့ကဗ်ာရြတ္ဟန္မ်ဳိးျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္က မျကုံခဲ့ဖူးပါေလ။ 
    
    သူသည္ ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက ကဗ်ာေတြ စာေတြ စေရးခဲ ့သလဲ
ကြ်န္ေတာ္ ထုိစဥ္ကမသိ။ လတ္တေလာသူ ့အမူအယာ သူ ့ကဗ်ာ
ရြတ္ဟန္ကုိ ျကည့္ ကာ ကြ်န္ေတာ့္မွာ အင္မတိ အင္မတန္ေနရထုိင္
ရခက္ေနမိသည္။

    သုိ ့ေသာ္ ကြ်န္ေတာ့္ စိတ္ခံစားမႈသည္။ တစ္ခဏမွ်သာ ျဖစ္သည္။
သူ ့ကဗ်ာရြတ္သံက ကြ်န္ေတာ့္ရင္ကုိ လာရုိက္သည္။ သူ ့ကဗ်ာစာ
သားမ်ားက ကြ်န္ေတာ့္ကုိ လႈပ္နွဳိးလုိက္သည္။မိသားစုတဲ့။

မိသားစု
-----
ေလာကဓံ ပုိးစုိးပက္စက္ၾကီးထဲ အဆန္ကူးေနရတုိင္း
ကုိယ္က်င့္တရားက မက္မက္စက္စက္ အဆစ္ပဲ ့ထြက္စရာလား
မထိနဲ ့
ခ်စ္ျခင္းေမတၲာမပါရင္ ကြ်န္မအေရျပားေပၚက 
ေမြးညင္းတစ္ပင္စာကေလးကုိေတာင္ ရွင့္စိတ္နဲ ့ျပစ္မွွားခြင့္မရွိဘူး
အဲသလုိ အရွက္တရားကုိ အသက္ဓာတ္လုိ ခ်ဳပ္လုပ္ဝတ္ဆင္ထားတဲ ့
ျမန္မာဆံေတာက္ကေလး
ေဟာဒီ ဓနိမုိးေအာက္မွာရွိခဲ ့ဖူးတယ္
ေနလုိတညီးညီးေတာက္ေလာင္ေနတဲ ့နိစၥဓူဝမွာ
ထြက္သက္ဝင္သက္ေလးကအစ ၾကြပ္ဆပ္
ရွိစုမဲ့စု မိသားစု အခက္အလက္ကုိမွ 
ဝမ္းေရးဆုိတဲ ့ေခါင္းစဥ္က တစ္တစ္ခြခြ သင္းခြဲပစ္လုိက္တယ္
ေျဖသိမ့္စရာမိသားစု အလြမ္းမွာေတာင္ 
သတိရစိတ္ဟာ ဆူးခက္ၾကီးျခဳံလုိ ့
Homesick ဟာ တမွ်င္းမွ်င္းကြ်မ္းလုိ ့
မိသားစု အသက္ဆက္ရဖုိ ့ကြ်န္ေတာ့္မာနေတြ ကုိ ေရာင္း..ခ်...လုိ ့
ကြ်န္မအေသြးအသားေတြကုိ ခ်...ေရာင္း...လုိ ့
ရလာတဲ့ဒုလႅဘမွာ ငါတုိ ့အနာဂတ္ဆုိတာ 
ကြ်န္စုပ္တဲ ့သရက္ေစ့လုိ လြတ္လြတ္ကြ်တ္ကြ်တ္ကုိ
ေျပာင္းတလင္းခါေနတုန္း
မိသားစု ခ်စ္စိတ္နဲ ့ပဲ့ထြက္လာတဲ ့ေခြ်းစက္ကုိ
ေခါင္းတစ္ဆန္ ့လည္တစ္ေမာ့မွာ သန္ ့စင္ပစ္လုိက္လုိ့ရေပမယ့္
မွန္တစ္ခ်ပ္လုိရုိက္ခြဲခံလုိက္ရတဲ့အပ်ဳိရည္ကုိ 
ဘယ္လုိ ဆာဂ်ယ္ရီနည္းနဲ့ျပန္တပ္ဆင္ပစ္လုိက္ရမလဲ
ေက်ာက္သားလုိေအးစက္ေတာ့ ဓားဝင္အေသြးခံရ
ညလုိျငိမ္သက္ေတာ့ မုဒိမ္းဝင္ အက်င့္ခံရ
စာနာတရားဆုိတာ အစြယ္ထြားထြားနဲ့အေကာင္ၾကီးၾကီးေတြရဲ ့
လက္သုံးစကား
အနာလည္းမသိ ေဆးလည္းမရွိတဲ ့မိသားစု ဘဝဆုိတာ
တစ္ေယာက္ရင္ေငြ ့ကုိ တစ္ေယာက္က ျခဳံထားရတာထက္
တစ္ေယာက္သက္ျပင္းေတြကုိ တစ္ေယာက္က ငုံထားခဲ့ရ
တစ္ေယာက္လက္ဖ်ံရုိးကုိ တစ္ေယာက္က ကူေသြးလုိ ့
တစ္ေယာက္အနာဂတ္မွာ တစ္ေယာက္က ကူလင္းလုိ ့
တစ္ေယာက္မ်က္ရည္မွာတစ္ေယာက္က ေလာင္ျမဳိက္ခဲ့ရ
တစ္ေယာက္ေသာကမွာ တစ္ေယာက္က ေမွာင္မုိက္ခဲ ့ရ
တစ္ေယာက္ရင္ဘတ္ကုိ 
တစ္ေယာက္ရဲ ့သံေယာဇဥ္န ဲ့ထြင္းခဲ့ၾကသလုိ
တစ္ေယာက္ရဲ ့ဆူးကုိ တစ္ေယာက္ရဲ့ရင္နဲ ့ထြင္းခဲ့ၾက
အုိၾကီးအုိမအမိအဖအတြက္  ေရၿကည္ခ်မ္းျမမျဖစ္ခဲ့ရင္ေတာင္
ပူပင္ေသာကမျဖစ္ေစရဘူး
ငါတုိ ့ဒဏ္ရာကုိ ငါတုိ့လွ်ာနဲ ့လ်က္ခဲ ့ၾကသလုိ
ငါတုိ ့ကံၾကမၼာကုိ ငါတုိ့ဖန္တီးခဲ့ၾက
ေျမနိမ့္ရာလည္း လွံမစုိက္ၾကပါနဲ ့ေတာ့
ေရနစ္ရာလည္း ဝါးကူမထုိးၾကပါနဲ ့ေတာ့
ငါတုိ ့ရႊဲရႊဲစုိခဲ့ရတာက ေလာင္မီး
ငါတုိ ့ခုိက္ခုိက္တုန္ ခဲ့ရတာကရႈိ ့မီး
သံသရာအေၾကြးေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ နုိင္ငံေရးေၾကာင့္ပဲျဖစ္ျဖစ္
ျခေသၤ့လုိ ျမက္မစားနဲ ့မာနနဲ ့
ဒီတလင္းေပၚမွာပဲ ငါတုိ ့အရုိးေတြကုိ
လြင့္လြင့္ေဝေဝေျမခ်ခဲ ့လုိက္မယ္
အဆုံးမေတာ့...
ကမ႓ာေျမၾကီးေရ ...ကြ်န္ေတာ္ေတာ့ ကြ်ံျဖစ္ေနျပီ
ကမ႓ာၾကီးေရ  ...ကြ်န္မေတာ့ ႏြံနစ္ေနျပီရယ္လုိ ့
ငါတုိ ့ဂရုဏာတရားဆာေလာင္ေနတဲ ့ တစာစာရင္ကြဲသံေတြနဲ ့ပဲ
ခ်စ္ေသာကမ႓ာေျမကုိ နႈတ္ဆက္ခဲ ့ၾကရ။

                               ညီလင္းနုိင္
                   ေခတ္ျပဳိင္ #7    ကဗ်ာ စာအုပ္မွ

ုု
အထက္ပါကဗ်ာ၏အဆုံးသတ္အပုိဒ္ကုိ သူ ရြတ္ျပီးသည္နွင့္ ကြ်န္
ေတာ္ သူ ့ကုိ ညီလင္းနုိင္ဆုိတာ ဒါပါလား ဟု သိလုိက္မိေတာ့
သည္။

ကဗ်ာရြတ္ေနစဥ္အတြင္း သူငုိေနသလား ကြ်န္ေတာ္မသိ။ 
ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ နားေထာင္ရင္း မ်က္ရည္ဝဲေနမိသည္။ သူ ့ကဗ်ာ
ကုိ ပထမဆုံးအျကိမ္နားေထာင္ဖူးျခင္းျဖစ္ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္
နားမေထာင္ရဲေသာ အေျခအေနတစ္ခု မွ မိသားစု ဘဝကုိ သူ 
ဖြဲ ့ပစ္လုိက္တာကုိ နားၾကားခံစားလုိက္ရသျဖင့္ ကဗ်ာက ထြက္
လာေသာ အသံလႈိင္းမွာ ဗုံးစဗုံးနမ်ားလုိ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ လာမွန္
ေတာ့သည္။ ကနဦးကစာရင္းသြင္းထားေသာ ကဗ်ာရြတ္မည့္ သူ
စာရင္းထဲမွ ကြ်န္ေတာ့္နာမည္ကုိ အတင္းဖ်က္ခုိင္းမိေတာ့၏။
ကြ်န္ေတာ့္ရဲ ့မေျပာင္ေျမာက္ေသာ အနုပညာကုိ  ထုတ္ေဖာ္မည့္ 
အခ်ိန္မ်ားကုိ သူ ့မိသားစု ကဗ်ာကုိ ခံစားရင္းျဖင့္ ကုန္ဆုံးပစ္
လုိက္ဖုိ ့ကြ်န္ေတာ္ေရြးခ်ယ္ခဲ ့ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။

မိသားစု။
နားေထာင္မိရုံျဖင့္ ဘဝကူးပစ္လုိက္သင့္သည့္ ကဗ်ာ။

   သူလည္းမေလးရွားမွာေနသူ ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း မေလးရွားမွာ
ေနခဲ့ဖူးသူ။ သုိ ့ေသာ္  သူနွင့္ကြ်န္ေတာ္ မေတြ ့ခဲ့ဖူးပါေလ။  တခါက
ျမန္မာျပည္သုိ ့ျပန္လာေသာ စာေရးသူ မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္က မေလးရွားရွိ သူ ့အေၾကာင္းကုိ ေျပာျပဖူးသည္။ အမ်ားၾကီးေတာ့ 
မဟုတ္။ သူ သည္ ကြ်န္ေတာ္တုိ ့ကဲ ့သုိ ့မေသာက္မစားတတ္။ တစ္ခါ
ၾကီး မိတ္ေဆြ အခ်ဳိ ့ဆုံၾကေတာ့ မေသာက္မစားေသာ သူ ့အား 
ေသာက္စားျပီးသည့္ မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ကရစ္သည့္ အေၾကာင္း။
သူက သည္းခံေနသတဲ ့။ ကြ်န္ေတာ္သိေသာ သူ ့အေၾကာင္းမွာ
ထုိမွ်သာပဲ ျဖစ္ပါသည္။
့ယခု သူ တုိ ့ကဗ်ာစာအုပ္ ေခတ္ျပဳိင္ #7 စာအုပ္ပြဲတြင္မွ သူ ့ကုိ
တည့္တည့္ၾကီး သိခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ 
ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ ကစျခင္း။
သုိ ့ေသာ္ ထုိကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကပင္သူနွင့္ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ရင္ခ်င္းစုိက္ေစ
ခဲ့ျပီ။ 

မိတ္ဆက္ပြဲျပီးသည့္ ညတြင္မေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ ့အဖြဲ ့ အင္းစိန္
ျမဳိ ့နယ္ထဲမွ ဆုိင္တစ္ဆုိင္တြင္ အမွတ္တရ စားၾကေသာက္ၾက
ေတာ့သည္။ သူက မေသာက္။ သူမေသာက္ တာကုိ ထုိပြဲတြင္မွ
ကြ်န္ေတာ္ လက္ခံခဲ ့ရေတာ့သည္။ သူနွင့္ကြ်န္ေတာ္ အသက္အား
ျဖင့္ သိပ္မကြာလွ။ သုိ ့ေသာ္အသိအားျဖင့္ ေသာ္လည္းေကာင္း
ထိမ္းသိမ္းနုိင္စြမ္းအားျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း သူသည္ လုံးဝ
တည္ျငိမ္ရင့္က်က္လြန္းလွသည္ေလ။  

တစ္ခါသားေတာ့ သူ ့အစ္ကုိဝမ္းကြဲတစ္ေယာက္၏ အရိပ္အာဝါသ
ေအာက္တြင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ ့တစ္ညသာ အိပ္စက္အနားယူၾကသည္။
သူရယ္ ကြ်န္ေတာ္ရယ္ လင္းလက္တာရာရယ္ ရာဇာမ်ဳိး(အင္းကုန္း)
ရယ္။

 ထုိညက ကြ်န္ေတာ္တုိ ့ေတာ္ေတာ့္နွင့္မအိပ္ျဖစ္ၾကေပ။ သူကခဏ 
ျပန္လာစဥ္အတြင္း သူ ဝယ္ထား လက္ေဆာင္ရရွိထားေသာ စာအုပ္
မ်ားကုိ မင္းတုိ ့လုိခ်င္တာ ယူ ဟု ေျပာရင္း ပစ္ခ်ေပး
သည္။ ကြ်န္ေတာ္က ကြ်န္ေတာ့္စာမူပါျပီး ကြ်န္ေတာ္၌မရွိေသာ မဂၢ
ဇင္းတစ္အုပ္ကုိ ေတြ ့သျဖင့္ ယူခဲ့သည္။ ထုိညက ကြ်န္ေတာ္တုိ ့မအိပ္
ျဖစ္ၾက။ဘယ္အခ်ိန္မွ အိပ္သြားသည္ကုိလည္း မမွတ္မိေတာ့။

တစ္ေန ့ၾကီးတြင္မေတာ့ သူ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ရင္ဖြင့္သည္။ ဘူတာၾကီး
စာဖတ္ဝုိင္းတြင္ သူသြားေရာက္နားေထာင္စဥ္က အခန္ ့မသင့္
ျဖစ္ခဲ ့ၾကပုံကုိ သူျပန္ေျပာျပရင္း မေက်နပ္မႈမ်ားကုိ ရင္ဖြင့္သည္။
ကြ်န္ေတာ္က နားေထာင္သမား။ သူက မၾကာခဏ ေျပာေလ့ရွိေသာ
စကားမွာ ညီေလး ကုိယ္က tone ၾကမ္းတယ္ ညီေလး ဟူေသာစ
ကား။ တကယ္လည္းသူ ့စကားသံက ပတ္ဝန္းက်င္ကုိ အုပ္အုပ္
သြားေလ့ရွိသည္။ သူ က ဒါကုိ ဂရုမစုိက္။ သူမွန္သည္ ထင္တာကုိ
သူ ့ပင္ကုိယ္အတုိင္းသာ သူ ဆက္လက္က်င့္သုံးသည္။ သူ က ရင္
ထဲမွာ ျမဳိသိပ္မထားတတ္ေသာသူရယ္ေလ။

တခါက fb စာမ်က္နွာေပၚတြင္သူ ့ေပါက္ကြဲသံစဥ္တစ္ခုကုိ ကြ်န္
ေတာ္ ျမင္မိသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူ ့ကုိ cb မွ သြားေမးေတာ့ ညီေလး
မင္းကြာ  ဟု အစခ်ီကာသူေျပာခ်င္တာကုိပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာသြား
သည္။ ကြ်န္ေတာ္ကနားေထာင္သမား။ ကြ်န္ေတာ္သူ ့ကုိ ဘာမွ မေျပာ
ရက္။ ကြ်န္ေတာ္အစ္ကုိနဲ ့ျပန္ဆုံတဲ ့ေန ့ရွင္းျပပါမည္ ဟု ေျပာရင္း
စကားလက္စသပ္လုိက္ၾကသည္။ ခင္မင္မႈက ခင္မင္မႈ။ သုိ ့ေသာ္
သူက သူေျပာခ်င္တာကုိ ေတာ့ျဖင့္ ခင္မင္မႈ ဟူေသာ စည္းေၾကာင့္
မ်ဳိသိပ္ထားမည့္သူမ်ဳိးမဟုတ္ပါေလ။ဒါကုိကြ်န္ေတာ္ကလည္း လက္
ခံပါသည္။ လူဆုိေသာ သတၱာဝါမွာ လြပ္လပ္စြာေျပာဆုိေနထုိင္ခြင့္ကို
ိအလြန္ခုံမင္ေသာ သတၱဝါ ဟု ကြ်န္ေတာ္လက္ခံထားသည္။ 
ကြ်န္ေတာ္ ့လုိပဲ သူလည္း လက္ခံလိမ့္မည္ ဟု ကြ်န္ေတာ္ 
ယုံၾကည္သည္။

လြန္ခဲ ့ေသာ ၂၀၁၅ ခုနွစ္အတြင္းက သူစီးရီးလုိက္ေရးေနေသာ
စိတ္ခတ္ေက်ာက္ ကဗ်ာမ်ားထဲမွ သူ ့ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကုိ 
မဂၢဇင္းစာမ်က္နွာထက္တြင္ေတြ ့သျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္ဓာတ္ပုံရုိက္ျပီး  သူ ့ထံပုိ ့ေပးလုိက္သည္။

ကဗ်ာက ရုပ္ရွင္ေတးကဗ်ာတြင္ပါသည္ ့စိတ္ခတ္ေက်ာက္ ၃ ။

ပန္းဆုိးတန္း စာေပလာကတြင္ စာအုပ္ကေလးကုိအသာလွပ္ျပီး
ေရာင္းသူမ်ားမသိေအာင္ အသာရုိက္ျပီး ပုိ ့လုိက္တာ အစ္ကုိဟု ကြ်န္
ေတာ္က ဆုိေတာ့  မင္းရဲ ့စြန္ ့စားမႈကုိ အသိအမွတ္ျပဳပါတယ္ ဟု 
ဆုိသည္။ သူ ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ လုပ္ေပးလုိက္ရသည္က ဘာမွ မဟုတ္ ေလာက္ေသာ္လည္း သူ ့ခ်ီးမြမ္းစကားက ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ေပ်ာ္
ေစခဲ့တာေတာ့ ေသခ်ာခဲ့ပါသည္။

သူက ခါတရံ စာေရးသူ ခ်င္းဆုိေသာ မရံအတားကုိေက်ာ္လြန္၍ 
အစ္ကုိတစ္ေယာက္လုိ ေျပာဆုိဆက္ဆံကူညီတတ္ေလသူ တစ္
ေယာက္။ ကြ်န္ေတာ္ ရာသက္ပန္ မွတ္တုိင္ အနီးမွ အိမ္တစ္အိမ္
တြင္  ကုန္းေကာက္စရာမရွိေအာင္ စိတ္ဓာတ္ပိန္ခ်ဳန္ းေနစဥ္အတြငး္
သူေရာက္လာျပီး ကြ်န္ေတာ့္လက္ထဲကုိ ေငြေၾကးအခ်ဳိ ့ထုိးထည့္
ေပးသြားခဲ့ဖူးသည္။ 

အခ်ဳိ ့ေသာ သူ ့ဘဝအစိတ္အပုိင္းမ်ားကုိ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္ရည္ေတြ
ေဝ့ရင္းနားေထာင္ခဲ့ဖူးသည္။ မေလးရွားဆုိေသာ စစ္ေျမျပင္မွာ
ကြ်န္ေတာ္ၾကားဖူးခဲ ့ေသာ အသည္းနာစရာဇာတ္ဝင္ခန္းမ်ား၏
ဇာတ္ေကာင္မွာ သူျဖစ္ေနခဲ ့တာမ်ဳိးအထိ သူက အေတြ ့အၾကဳံမ်ား
ေလသူ။ တစ္ေန ့တြင္ေသခ်ာေပါက္ စာေရးျဖစ္မည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း
ယခုထိေတာ့ ကြ်န္ေတာ္မေရးရဲ။ မေရးရက္။ ကြ်န္ေတာ္ စြဲလမ္း
ခဲ့ေသာ သူ ့မိသားစု ကဗ်ာကုိ ေနာက္တစ္ခါနားေထာင္ရဲ ေလာက္
သည္အထိ ကြ်န္ေတာ့္အသည္းသည္ မမာခဲ့။

သူ ကေတာ့ သူ ဖြဲ ့ေသာကဗ်ာမ်ားလုိ မာေက်ာျပတ္သားေသာ
စကားလုံးမ်ားနွင့္။ tone ၾကမ္းေသာ ျပတ္သားမႈမ်ားနွင့္။ သူက
က်စ္လစ္သိပ္သည္းေသာ မီးခတ္ေက်ာက္တစ္လုံးလုိ ေနထုိင္တတ္ျပီး လုိအပ္လွ်င္ မီးေတာင္တစ္လုံးလုိ ေပါက္ကြဲပစ္လုိက္ဖုိ ့ အသင့္ရွိေနတတ္သူ။

သူနွင့္ပတ္သက္၍ အေပ်ာ္ေတြ ရဖူးေသာေန ့မ်ားလည္းကြ်န္ေတာ့္
တြင္ရွိခဲ့ဖူး၏။ တစ္ခါက အညဳိေရာင္ သေျပခက္ေပၚတြင္ နွင္းစက္
တုိ ့လက္ေနသကဲ ့သုိ ့ျပဳံးေပ်ာ္ေနေလ့ရွိေသာ အခုိက္အတန့္ကုိ ျမင္
ရသကဲ ့သုိ ့ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းနွင့္ ခင္မင္ဖြယ္ေကာင္းေသာ ျပဳံးအလွ ပုိင္ရွင္ တစ္ေယာက္နွင့္သူ ့ကုိ ရန္ကုန္ဘူတာၾကီး ပလက္ေဖာင္းေပၚ တြင္ အမွတ္မထင္ ဆုံခဲ ့ဖူးသည္။

ဝုိင္ တဲ့။

တစ္ခါၾကားရုံနွင့္မေမ့နုိင္ေသာနာမည္နွင့္။ တစ္ခါျမင္ဖူးရုံျဖင့္ 
ခင္မင္ဖြယ္ျဖစ္ေသာ အျပဳံးနွင့္။ 

ဘာဝုိင္လဲေတာ့ မသိဘူး။ မင္းသိခ်င္သူ ့ေမးၾကည့္ "လုိ့သူက ဆုိ
ေတာ့ သူ ့ေဘးနားက အညဳိေရာင္ သေျပခက္ကေလးက ရွက္ျပဳံး
ျပံဳးသြားခဲ့သည္။ 

ထုိတစ္ခါတည္းသာ ျဖစ္ေသာ္လည္း တစ္သက္လုံးအတြက္ မိတ္ေဆြ
မြန္ ျဖစ္ေနခဲ့တာကုိေတာ့ ထုိေန ့က သူတုိ ့နွစ္ေယာက္ သိမည္မထင္။
မည္မွ်တိတ္ဆိတ္ျငိမ္သက္ မာေက်ာ ေနေသာေက်ာက္တစ္လုံးျဖစ္ေန
ပါေစထုိေက်ာက္ကုိ သုိသိပ္ေဖးမဖုိ ့နူးည့ံေသာ ဂြမ္းသည္ 
လုိအပ္သကဲ့သုိ ့။ ကြ်န္ေတာ္သည္သူ ့အေပ်ာ္ကုိခံစားရင္းျပဳံးရသည္။

လြန္ခဲ့ေသာ လမ်ားက ကြ်န္ေတာ္နွင့္သူ အန္ဖရန္ ့ျဖစ္သြားခဲ့ၾက
သည္။ သိသိခ်င္း ကြ်န္ေတာ္လန္ ့သြားသည္။ သူနွင့္ ကြ်န္ေတာ္က
ကလစ္တစ္ခ်က္ေထာက္ရုံမွွ်ျဖင့္ မိတ္ေဆြ ျဖစ္လာၾကသူေတြ မွ မဟုတ္ဘဲ။ သူ ့wall ကုိေျပးျပီး ျကည့္ေတာ့ လည္း ပုံမွန္။ ဘာေၾကာင့္
ဆုိတာကုိ ကြ်န္ေတာ္မသိ။ သူ ့ကုိလည္း မေမးရဲ။ ညီတစ္ေယာက္က
အစ္ကုိတစ္ေယာက္ကုိ ရြံ ့သလုိ မ်ဳိးျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္သူ ့ကုိ ရြံ  ့ေနမိ
သည္။ သူ လုပ္ပစ္လုိက္တာ ဟု လည္း ကြ်န္ေတာ္ မထင္ရဲ။ ကြ်န္
ေတာ္လည္း မလုပ္။ အေျဖက မရွိ။

သိပ္မၾကာလုိက္ေပ။ သူ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ျပန္အက္ထားသည္။ ေပ်ာ္
လုိက္သည္ ့ျဖစ္ျခင္း။ အစ္ကုိနဲ ့ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္လုိ ျဖစ္ျပီး အန္ဖရန္ ့
ျဖစ္သြားတာလဲ အစ္ကုိဆုိေတာ့ သူ က လည္း မသိ။ အန္ ျဖစ္ေနလုိ ့
ျပန္အက္ထားတာ ဟု ဆုိသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ သူနွင့္ကြ်န္ေတာ္က Hi ဆုိေသာ စာေလးတစ္ေၾကာင္းျဖင့္ မိတ္ေဆြ 
ျဖစ္လာသူမ်ား မဟုတ္ခဲ ့ေလေတာ့ အျခားမည္သည့္ေနရာတြင္ 
အန္အန္ ရင္ထဲ မွာေတာ့ ထာဝရ မိတ္ေဆြ စစ္မ်ားသာ ျဖစ္ေနမည္ ဟု
ယုံၾကည္ေနခဲ ့သည္။

သူနွင့္ကြ်န္ေတာ္၏ ထိေတြ ့မႈသည္ နာရီအားျဖင့္ မၾကာလုိက္ေသာ္
လည္း ရင္ထဲတြင္မေတာ သံမႈိစြဲ သလုိ ခုိင္ျမဲ ေနခဲ့ပါသည္။ သူ ့ကုိ
သိပ္မေတြ ့ရ ေသာ္လည္း သူ မေလးရွားကုိ ျပန္သြားတာကုိ သိသည္။
မေလးရွားတြင္ ေနထုိင္ရင္း ကဗ်ာေလာက ကုိ သူ ျပန္ျပန္ၾကည့္
တာကုိ ကြ်န္ေတာ္သိသည္။ ေရေဘးဆုိလည္း သူ မေလးရွားကေန
ပါသည္။ က်န္းမာေရးဆုိလည္း ပါသည္။ ျပီးခဲ ့ေသာ ရက္ပုိင္းမ်ားက
သူေရးေသာစာေလးတစ္ေၾကာင္းကုိ ကြ်န္ေတာ္ေတြ ့သည္။

ျပန္ေရာက္ပါျပီ။ 
ခ်စ္ျခင္း မုန္းျခင္း အရာအားလံုးကို 
လက္ခံရရွိခဲ့ပါတယ္ ရန္ကုန္။

ထုိစာကေလးကုိ ရန္ကုန္သုိ ့ေရေဘးအလွဴ အတြက္ လာေရာက္က
ူျပီး မေလးရွားသုိ ့ျပန္ေရာက္စခ်ိန္တြင္ သူေရးခဲ ့ျခင္းျဖစ္သည္။ 
စာအတုိကေလးျဖစ္ေသာ္လည္း  ေတြးစရာေတြ တသီၾကီး ျဖစ္ေန
သည္။ သူ နွင့္ဆုံျဖစ္လွ်င္ေတာ့ ကုိယ္က tone ၾကမ္းတယ္
ညီေလး ဟု အစခ်ီကာ သူ ရင္ဖြင့္ဦးေတာ့မည္။

သူသည္ ခ်စ္ျခင္းမုန္းျခင္းကုိ ဂရုစုိက္ေနမည့္ သူ မဟုတ္တာေတာ့
ကြ်န္ေတာ္ယုံၾကည္ပါသည္။ ခက္တာက ခ်စ္ျခင္းမုန္းျခင္းဆုိသည္
ေနရာအမ်ဳိးမ်ဳိး ရႈေထာင့္အသြယ္သြယ္မွ လာတတ္တာမ်ဳိး ဆုိေတာ့
မည္သည့္နည္းနွင့္မဆုိ လက္ခံရရွိၾကမည္ မွာကေတာ့ ေသခ်ာလြန္းလွ
သည္။ အေရးၾကီးသည္က ထုိခ်စ္ျခင္း မုန္းျခင္းမ်ားၾကာင့္ ကုိယ့္
ေျခလွမ္းေတြ ရပ္တန္ ့မသြားေစဖုိ ့သာပဲ ဟု သူ ့ကုိ ကြ်န္ေတာ္
ေျပာခ်င္သည္။  ကြ်န္ေတာ္မေျပာလည္း သူသည္ ရပ္တန္ ့လိမ့္မည္
ကားမဟုတ္။ 

သူနွင့္ကြ်န္ေတာ္၏ ေတြ ့ဆုံမႈသည္ အခ်ိန္ကာလ အားျဖင့္ သိပ္ရွည္လ်ား ေဝးသီေနခဲ ့တာမ်ဳိ းမဟုတ္ေသာ္လည္း 
ခ်စ္ျခင္းမုန္းျခင္းတုိ ့ေၾကာင့္ ရပ္တန္ ့သြားလိမ့္မည္မဟုတ္
ေသာ သူ၏ ယုံၾကည္ ခ်က္ကုိေတာ့ ကြ်န္ေတာ္အမိအရ ဖမ္းယူထား
နုိင္ခဲ့ပါသည္။

ယခု သူသည္ ျပည္ပဆုိေသာ ေတာရဲထဲမွာ ကုိယ့္ေျခေထာက္ေပၚ ကုိယ္ရပ္ရင္း ေျပးဝင္လာေသာဟျမားခ်က္ေတြကုိ ခုခံရင္း အဘယ္သုိ ့ေသာ ကဗ်ာကုိ ဆက္လက္ဖြဲ ့သီေနမည္ကုိ
ကြ်န္ေတာ္ မသိ။မိသားစု လား။ စိတ္ခတ္ေက်ာက္လား။ ဒါမွ မဟုတ္
သူ၏ နာမည္ၾကီး ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ေသာ  ညီမေလး  သုိ ့...
ဆုိသည့္ ေဆာင္းပါးမ်ဳိးလား။ 

ကြ်န္ေတာ္သူ သူ ့အေၾကာင္းကုိေတြး၏။
နာရီသည္ လည္ေနေလသည္။

                                            လူခါး
                  30.08.2016:wed;  02:14 am
                                     Tokyo




No comments: