Monday 3 September 2012

အိမ္ေျပး


မိုးကို ဒူးနဲ႔တိုက္မဲ့
ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔
အေမ့ရင္ခြင္ထဲက ေျပးထြက္
ခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က
အိမ္ေျပးသက္သက္ပါ အေမ။

ဘ၀နက္နက္ႀကီးထဲမွာ
မနင္းရက္နင္းရက္
တစ္ေန႔ တစ္ည တစ္လႀကီးတဲ့လူေတြလည္း
ကၽြန္ေတာ္က နင္းရက္ရတယ္ အေမ။
တစ္ဘ၀ တစ္ခဏ လွပဖို႔ထင္ပါရဲ႕
တခ်ဳိ႕ကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကို နင္းရက္ၾကတယ္။
ေလာေလာလတ္လတ္ မတ္မတ္ရပ္ဖို႔
ကိုယ္က်င့္တရားေတြနဲ႔ ေ၀းရာကို
(ဘူတာစဥ္ေတြ ျပန္လွည့္မၾကည့္တတ္တဲ့ ရထားတစ္စင္းလို)
တရိပ္ရိပ္ ေျပးခဲ့ရပါတယ္ အေမ။
ကၽြန္ေတာ့္ကို အေမေမြးတုန္းက အျဖဴ
အေမ ျပဳစုယုယတုန္းကလည္း အျဖဴ
ေဟာ ခု အေမနဲ႔ေ၀းေတာ့
အျဖဴမဟုတ္ေတာ့တာက လြဲရင္
က်န္တဲ့အေရာင္ေတြအားလံုးက
ကၽြန္ေတာ္ေပါ့ အေမ။
ကၽြန္ေတာ္ ဒုကၡေတြ မူးတုန္းက
အေမ သီခ်င္းဆိုျပခဲ့ဖူးတယ္ေလ
ခု ကၽြန္ေတာ္ အေမနဲ႔ ေ၀း
ဘယ္သူက သားေခ်ာ့ေတး လာဆိုေပးဦးမွာလဲ အေမ။
စြန္ရဲတစ္ေကာင္ကလည္း ကၽြန္ေတာ္
သိုးမည္းတစ္ေကာင္ကလည္း ကၽြန္ေတာ္
ယုန္ကေလးတစ္ေကာင္ကလည္း ကၽြန္ေတာ္ပါပဲ အေမ။
ေျပာင္းလဲသြားတဲ့အရာေတြ ၾကားထဲမွာ
မေျပာင္းလဲလာေတာ့မွာက
အျဖဴထည္ဘ၀ေလးကို
ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္မရေတာ့မွာပဲ အေမ။
ေန႔ေတြ လေတြ ရက္ေတြ
ဘ၀ေတြလည္း
ပက္ၾကားေတြအက္ေနၿပီ အေမ။
ကၽြန္ေတာ္က ေတာဆို ကံတရားက
မီးေတာက္ျပင္းျပင္းေတြေပါ့ အေမ။
ကၽြန္ေတာ္က ေရဆို
ေလာကဓံက ပံုစံခြက္တစ္ခု
ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္ အေမ။
အေမရယ္
အေမ့တုန္းက ဒီသမုဒၵရာႀကီးကို
ဘယ္လိုအန္တုျဖတ္သန္းခဲ့ပါသလဲ
အေမေျပာေတာ့ အိပ္မက္ေတြက
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔နီးနီးေလးမွာဆို
ကၽြန္ေတာ္က ညံ့ခဲ့လို႔လား
အေမက တကယ္ေတာ္ခဲ့လို႔လား
လမ္းမွားမွာ ျပန္မရႏိုင္ေတာ့တာက
ေနာက္ျပန္လွည့္ခြင့္ ျဖစ္ေနတယ္ အေမ။
အေမ ဟိုမွာၾကည့္
အေမစီးဆင္းေပးလိုက္တာ
ငွက္ကေလးေတြ ေတးဆိုကုန္ၿပီ
ပန္းပြင့္ကေလးေတြ ကခုန္ၾကၿပီ
လယ္ယာေခ်ာင္းေျမာင္းေတြ
ဆတက္ထမ္းပိုး လူေတြကို အက်ဳိးျပဳကုန္ၾကၿပီ။
ကၽြန္ေတာ္က
အေမ့ရင္ဖြားသား ျဖစ္ခဲ့ပါရက္နဲ႔
ျမစ္ကိုပစ္ၿပီး ေခ်ာင္းကိုရွာ
အေမနဲ႔ ေ၀းရာမွာႏံြနစ္
နာမည္ဆိုးနဲ႔
အျမစ္တြယ္ခဲ့တဲ့ေကာင္ပါ။
အေမက ခ်စ္တဲ့
အေမက ျမတ္ႏိုးတဲ့
ေမက တန္ဖိုးထားတဲ့
အေမက ယံုၾကည္တဲ့
အေမက အားကိုးတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ေလ
အေမစီးတဲ့ ဖိနပ္တစ္စံုေလာက္ေတာင္
အေမ့ကို လံုျခံဳမႈ မေပးႏိုင္ခဲ့တဲ့ေကာင္
အဲဒါနဲ႔ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ေကာင္က အေမ့အတြက္ ေရွ႕ဆက္မဲ့ မနက္ျဖန္ေတြတဲ့လား အေမ။
ကၽြန္ေတာ့္ကို
လြမ္းလြမ္းမျပပါနဲ႔ေတာ့ အေမရယ္။
ကၽြန္ေတာ္လို အိမ္ေျပးသက္သက္ေကာင္အတြက္
အေမ့ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္အိပ္မက္ေတြကို
လြမ္းသူ႔ပန္းေခြအျဖစ္ ရက္လုပ္ပစ္လိုက္ပါေတာ့ အေမ။
ကၽြန္ေတာ္ ထိုက္တန္စြာေ၀းလြင့္ပါရေစ။ ။
လူခါး
                                     teen magazain ၊ ၂၀၁၂၊ စက္တင္ဘာ
 

No comments: